Правила користування
Snap Outdoor Sp. z o. o. з місцезнаходженням в Глівіце 44-141, вул. Бойковська 92С, Польща, NIP 648-275-38-00, REGON 241948347, BDO 000002883, внесена до реєстру підприємців Національного судового реєстру, який веде Окружний суд в Глівіце, 10-й Комерційний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000385760, зі статутним капіталом 18 805 000,00 злотих. |
Поштова адреса: 8a.ua / Snap Outdoor Sp. z o. o., Панаттоні Парк Глівіце III/буд. 4, вул. Бойковська 92C, 44-141 Глівіце, Польща Адреса електронної пошти для споживачів в Україні: [email protected] Номер телефону для споживачів в Україні: +48 32 706 14 10 |
Глосарій
У цих Правилах користування застосовуються такі визначення:
- СПОЖИВАЧ фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
- ПОКУПЕЦЬ споживач, який укладає договір купівлі-продажу в Інтернет-магазині 8a.ua; покупець одночасно є замовником.
- ПРОДАВЕЦЬ - підприємець, який керує інтернет-магазином, на який поширюється дія Правил, тобто компанія Snap Outdoor Sp. z o.o. з місцезнаходженням в Глівіце 44-141, ul. Бойковська 92С, Польща, NIP 648-275-38-00, REGON 241948347, BDO 000002883, внесена до реєстру підприємців Національного судового реєстру, який веде Окружний суд у Глівіце, 10-й комерційний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000385760, зі статутним капіталом 18 805 000,00 злотих; продавець є також постачальником послуг.
- ТОВАРИ всі матеріальні рухомі предмети, що пропонуються для продажу в Інтернет-магазині 8a.ua.
- ЗАМОВЛЕННЯ - це заява покупця про намір укласти договір купівлі-продажу, яка безпосередньо спрямована на укладення договору купівлі-продажу. Ця заява повинна містити, зокрема, вид і кількість товару.
- КОШИК ЗАМОВЛЕННЯ це ІТ-додаток, доступний на сайті продавця www.8a.ua, за допомогою якого можна оформити замовлення. Використовуючи Кошик замовлень, Покупець вказує товари та їх кількість. У кошику замовлень розраховується вартість замовлення без урахування ПДВ і митних зборів, а також вартість доставки.
- ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ цивільно-правовий договір, за яким продавець - суб'єкт підприємницької діяльності зобов'язується передати річ (товар) у власність покупцеві і поставити її у встановлений строк, а покупець зобов'язується прийняти річ і сплатити за неї певну ціну продавцеві.
- ДИСТАНЦІЙНИЙ ДОГОВІР (договір, укладений на відстані) - договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем (покупцем) за допомогою засобів дистанційного зв'язку.
- МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПРОДАВЦЯ Snap Outdoor Sp. z o.o. з місцезнаходженням у м. Глівіце - здійснює свою господарську діяльність на постійній основі: вул. Бойковська 92C, 44-141, Глівіце, Польща.
- ЦИФРОВИЙ КОНТЕНТ означає дані, вироблені та доставлені в цифровій формі.
- ПОСТАЧАЛЬНИК ПОСЛУГ це підприємець, який керує інтернет-магазином, на який поширюється дія цих Правил, тобто Snap Outdoor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością з місцезнаходженням у Глівіце (44-141) за адресою: вул. Бойковська, 92C, NIP 648-275-38-00, REGON 241948347, внесений до реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться Окружним судом у Глівіце, 10-й Комерційний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000385760, з акціонерним капіталом 18 805 000,00 злотих, який водночас може бути продавцем.
- КОРИСТУВАЧ фізична особа, яка користується послугою, що надається постачальником послуг в електронному вигляді; клієнт може бути одночасно покупцем.
- Ваучер 8a.ua електронний багатоцільовий ваучер з унікальним кодом активації, виданий Інтернет-магазином 8a.ua на пред'явника, що дає право кожному власнику ваучера обміняти його в Інтернет-магазині 8a.ua.
- ГАРАНТІЯ добровільне зобов'язання виробника, що надається на підставі гарантійної заяви, в якій визначаються його обов'язки та права покупця (споживача), у разі якщо товар не має характеристик, зазначених у цій заяві. Гарантія є юридичною підставою для вимоги відповідальності від гаранта за дефектний товар.
Умови надання електронних послуг
- Зміст цих Правил визначає умови дистанційного продажу товарів компанією Snap Outdoor Sp. z o.o. з місцезнаходженням у Глівіце, а також використання Клієнтом Інтернет-магазину 8a.ua та електронних послуг, пропонованих через нього.
- Зміст цього пункту Правил становить положення про надання послуг за допомогою електронних засобів, про які йдеться в Закону України «Про електронну комерцію», з урахуванням положень Закону України «Про міжнародне приватне право».
- Інтернет-магазин 8a.ua публікує інформацію про свою пропозицію в мережі Інтернет за адресою https://www.8a.ua і надає наступні послуги в електронному вигляді - відповідно до Правил:
- дозволяє купувати товари в базі даних інтернет-магазину 8a.ua за допомогою кошика замовлень,
- дозволяє зареєструвати обліковий запис покупця і додавати товари до так званого "списку бажань",
- дозволяє розміщувати відгуки про товари в базі даних Інтернет-магазину 8a.ua відповідно до принципів, зазначених у § 9 Правил,
- дозволяє підписатися на розсилку з комерційною інформацією.
- Умовою користування послугами, що надаються постачальником послуг в електронному вигляді, є дотримання мінімальних технічних вимог, таких як:
- Internet Explorer версії 7.0 або новішої з увімкненими ActiveX, JavaScript та cookies, або
- Mozilla Firefox версії 3.0 або новішої з увімкненими Java-аплетами, JavaScript та cookies
- Роздільна здатність екрану 1024 × 768 пікселів або вище
- Постачальник послуг використовує файли cookie для збору інформації, пов'язаної з використанням Користувачем Інтернет-магазину 8a.ua, з метою підтримки сеансу входу Користувача в систему та ведення статистики перегляду підсторінок Інтернет-магазину 8a.ua.
- Клієнт може в будь-який момент видалити розміщені файли cookie або заблокувати їх розміщення за допомогою опцій, доступних у його/її веб-браузері. Детальна інформація про принципи зберігання та доступу до інформації на пристроях Клієнта міститься в Політиці використання файлів cookie, доступній за посиланням https://8a.ua/politika-vikoristannya-fayliv-cookie
- Договір про надання послуг за допомогою електронних засобів укладається з моменту заповнення та підтвердження Одержувачем послуг відповідної форми (реєстрація/відправлення/відгук/розсилка) на сайті магазину.
- Договір укладається на невизначений термін і може бути розірваний будь-якою стороною в будь-який час і без пояснення причин, за умови збереження прав, набутих іншою стороною до розірвання, і положень, викладених у § 2.9 Правил
- Покупець, який зареєстрував обліковий запис клієнта на веб-сайті Постачальника послуг, розриває договір про електронне надання послуг, вимагаючи видалення свого облікового запису клієнта. Покупець розриває договір про електронне надання послуг на предмет підписки на "інформаційний бюлетень", надавши Постачальнику послуг адресу електронної пошти, до якої відноситься підписка, і вимагаючи її видалення зі списку передплатників. Постачальник послуг зобов'язується видалити зареєстрований обліковий запис та/або адресу електронної пошти Користувача зі списку підписників без невиправданої затримки.
Умови продажу
- Усі ціни на товари в інтернет-магазині 8a.ua вказані в українських гривнях і не включають ПДВ та митні збори. Замовлення, вартість яких перевищує еквівалент 150 євро, відповідно до законодавства України оподатковуються митом та ПДВ.
- Ціни на товари на сайті інтернет-магазину 8a.ua не включають вартість доставки.
- Якщо товар поставляється в різних варіантах (наприклад, розмір, місткість, довжина, оздоблення тощо), то ціни можуть відрізнятися залежно від зазначеного варіанту. У цьому випадку ціни на конкретні варіанти чітко і точно вказані. Ці ціни видно, коли товар додано до кошика замовлення.
- У кошику замовлення Клієнт обирає спосіб доставки та спосіб оплати. Відображається загальна вартість вашого замовлення без урахування ПДВ і митних зборів з урахуванням додаткових транспортних витрат.
- Інтернет-магазин 8a.ua залишає за собою право на постійній основі вносити зміни як у ціни товарів, пропонованих Постачальником послуг, так і в розмір плати за доставку товарів Клієнту. Будь-яка зміна не впливає на права осіб, які розмістили замовлення в Інтернеті або уклали договір купівлі-продажу до будь-якої з вищезазначених змін у прайс-листах.
- Для того, щоб договір купівлі-продажу був належним чином укладений, необхідно:
- оформити замовлення онлайн, тобто на сайті магазину, через кошик,
- підтвердити, що ви усвідомлюєте, що ваше замовлення тягне за собою зобов'язання здійснити оплату, активувавши кнопку (посилання для активації) "Оформити замовлення" на останньому кроці кошика.
- Продавець надсилає на електронну адресу покупця електронного листа, в якому надає клієнту чітку і зрозумілу інформацію, зокрема, про зроблене замовлення:
- основні характеристики товару настільки, наскільки це відповідає його природі,
- Загальна ціна товару (загальна ціна товару не включає податки, митні збори, будь-які додаткові транспортні витрати на доставку товару або поштові послуги, які може понести виконавець відповідно до норм законодавства України).
- Покупець може оформити замовлення онлайн без необхідності постійної реєстрації своїх даних у базі даних магазину або зареєструвати Обліковий запис клієнта, в якому буде збережена основна інформація з форми відправлення, щоб у майбутньому не було необхідності вводити її повторно. Реєстрація Облікового запису клієнта також дає Одержувачу послуги:
- онлайн відстеження відправлень,
- перегляд історії замовлень,
- можливість використання функціонального інструменту "Мій список бажань".
- Для того, щоб зареєструвати обліковий запис клієнта, необхідно заповнити форму, доступну за посиланням https://8a.ua/customer/account/create/.
- Зареєстрований користувач може будь-коли змінити збережені дані або назавжди видалити їх.
- Покупець може зробити замовлення по телефону, при цьому така форма прийняття замовлення автоматично створює в магазині Обліковий запис покупця. Друге речення розділу 9 застосовується відповідно.
- У момент поставки товару продавець надає покупцеві рахунок-фактуру в електронному вигляді. На вимогу покупця продавець зобов'язаний видати рахунок-фактуру в паперовому вигляді. Для того, щоб отримати паперовий рахунок-фактуру, покупець повинен обов'язково надіслати електронний лист на адресу: [email protected].
- Електронний рахунок-фактура надсилається на адресу електронної пошти, яку покупець вказує під час реєстрації або при оформленні замовлення без реєстрації. Якщо покупець бажає змінити адресу для отримання електронних рахунків-фактур, він повинен обов'язково надіслати електронного листа на адресу: [email protected].
- Продавець не несе відповідальності за точність даних рахунку-фактури, наданих покупцем-споживачем.
- Продавець зобов'язаний поставити товар шляхом передачі фізичного володіння або контролю над товаром покупцеві без невиправданої затримки після укладення договору, але не пізніше ніж через 30 днів з моменту укладення договору. Місцем виконання зобов'язань є адреса, вказана покупцем як адреса доставки замовленого товару.
- Інструкція користувача (інструкція з експлуатації товару) викладається на веб-сайті інтернет-магазину мовою оригіналу виробника товару або за окремим посиланням на сайт виробника. На вимогу покупця інструкція користувача з перекладом на українську мову надсилається продавцем на електрону адресу покупця у форматі .pdf.
- Очікуваний час доставкі вантажу із замовленими товарами:
- Від 4 до 8 робочих днів з моменту отримання замовлення продавцем, якщо покупець вказав накладений платіж як спосіб оплати,
- Від 4 до 8 робочих днів з моменту отримання оплати за замовлення, якщо покупець вказав передоплату на банківський рахунок як форму оплати.
Очікуваний термін доставки становить від 4 до 8 днів з наступного дня після доставкі, в залежності від обраної форми доставки. Загальний і максимальний термін доставки товару не може перевищувати термін, передбачений у пункті 15.
- Пункти 15 і 17 не застосовуються до договорів купівлі-продажу, якщо строк поставки є критичним з огляду на всі обставини, пов'язані з укладенням договору, або якщо покупець інформує продавця до укладення договору про те, що поставка до визначеної дати або в зазначений строк є критично важливою. Продавець має право відмовитися від виконання договору, якщо поставка в зазначену покупцем дату неможлива. У таких випадках, якщо продавець відмовився поставити товар або не поставив товар у строк, узгоджений з покупцем відповідно до пункту 15, покупець має право негайно розірвати договір.
- Після розірвання договору постачальник зобов'язаний без невиправданої затримки і не пізніше 14 днів з дати розірвання договору повернути будь-яку суму, сплачену відповідно до умов договору.
Форма та строки платежів
- Покупець має можливість оплатити замовлений товар на свій розсуд:
- оплата через менеджера платіжної системи Adyen N.V. публічна компанія, зареєстрована в Нідерландах під номером компанії 34259528 з зареєстрованим офісом за адресою Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Amsterdam, Нідерланди.
- накладений платіж, коли сума до сплати забирається кур'єром під час доставки товару.
- Всі прийнятні способи оплати чітко і ясно вказані на початку процесу замовлення (в кошику замовлення).
- Покупець зобов'язаний здійснити оплату за розміщене замовлення:
- протягом 96 годин з моменту оформлення замовлення, якщо обрано оплату традиційним банківським переказом або подарунковою карткою.
- при отриманні замовлення в разі вибору оплати при доставці.
Якщо вищезазначені терміни не будуть дотримані, замовлення може бути анульоване.
Форма доставки
- Замовлений товар доставляється покупцеві на вибір покупця:
- Nova Postha,
- Ukrposhta,
- Доставка товарів обмежена територією України і відбувається за адресою, вказаною покупцем у підтвердженому замовленні.
Вартість доставки
- Витрати на доставку товару несе покупець відповідно до прейскурантів, викладених у § 6 (2) Правил. У випадку, якщо загальна вартість замовлених покупцем товарів перевищує суми, зазначені в прайс-листах нижче (Вартість доставки – БЕЗКОШТОВНО!)), покупець звільняється від обов'язку оплати вартості доставки товарів.
- Вартість доставки залежить від загальної вартості замовленого товару, форми доставки та форми оплати. Розрахунок остаточної вартості доставки здійснюється на першому етапі оформлення замовлення на сайті (в кошику замовлення).
Вага та габарити вантажу не впливають на вартість доставки!
Нова пошта - Кур'єр
Загальна вартість замовленого товару | Вартість доставки | |
---|---|---|
Оплата наперед | Оплата при отриманні | |
0 - 2499 грн | 119 грн | 249 грн |
≥ 2500 грн | 0 грн! | 249 грн |
Нова пошта - Отримання у відділенні
Загальна вартість замовленого товару | Вартість доставки | |
---|---|---|
Оплата наперед | Оплата при отриманні | |
0 - 2499 грн | 119 грн | 219 грн |
≥ 2500 грн | 99 грн | 199 грн |
Укрпошта - Кур'єр
Загальна вартість замовленого товару | Вартість доставки | |
---|---|---|
Оплата наперед | Оплата при отриманні | |
0 - 2499 грн | 99 грн | 199 грн |
≥ 2500 грн | 0 грн! | 199 грн |
Укрпошта - Отримання у відділенні
Загальна вартість замовленого товару | Вартість доставки | |
---|---|---|
Оплата наперед | Оплата при отриманні | |
0 - 2499 грн | 119 грн | 219 грн |
≥ 2500 грн | 99 грн | 199 грн |
Права споживачів
- Продавець несе відповідальність перед споживачем за відповідність товару укладеному договору купівлі-продажу в рамках Закону України «Про захист прав споживачів». За загальним правилом, продавець несе відповідальність перед споживачем відповідно до умов Закону України «Про захист прав споживачів», якщо проданий товар не відповідає умовам договору.
- Якщо товар виявиться невідповідним договору до закінчення гарантійного строку, споживач зобов'язаний повідомити про це продавця на свій вибір:
- заповнивши онлайн-форму скарги, доступну за посиланням: https://8a.ua/complaint/form;
- шляхом надсилання або особистого вручення повідомлення на поштову адресу зареєстрованого офісу або приміщення продавця;
- надіславши повідомлення на електронну адресу;
- усно до протоколу в приміщенні трейдера;
- Заповнивши бланк скарги, зазначений у пункті а), споживач отримає на вказану електронну адресу бланк скарги у форматі .pdf, який після роздрукування та підписання повинен бути переданий продавцю.
- Для повідомлень, зазначених у пунктах b), c), споживач може використовувати шаблон, наведений у Додатку 3 до Правил, але це не є обов'язковим. Споживач може подати будь-яке інше недвозначне повідомлення, де буде вказано принаймні наступне:
- ім'я та адресу скаржника,
- ідентифікувати товар, на який подано скаргу, настільки, наскільки це відповідає типу товару (наприклад, назва, виробник, колір, розмір),
- докази придбання заявленого товару,
- опис невідповідності товару та дату, коли було виявлено дефект, а також, у відповідних випадках, обставини, що обґрунтовують претензію,
- прохання скаржника,
- дата подання скарги,
- підпис скаржника,
- якщо повідомлення надсилається електронною поштою, згода на обробку трейдером адреси електронної пошти повідомлювача.
- Для того, щоб продавець міг вирішити, чи приймати претензію, споживач зобов'язаний без невиправданої затримки повернути товар, на який подано претензію, в приміщення продавця або передати його продавцю або особі, уповноваженій продавцем на його отримання, щоб продавець міг оглянути або передати товар, на який подано претензію, для проведення експертного висновку. Переданий товар повинен відповідати основним гігієнічним вимогам. Якщо вимоги споживача будуть визнані обґрунтованими, продавець відшкодує заявнику витрати на доставку (за винятком додаткових витрат, пов'язаних з явно обраним споживачем способом доставки, відмінним від звичайного і загальноприйнятого способу доставки, раніше зазначеного продавцем, який спричинив би менші витрати).
- Якщо товар не відповідає умовам договору, покупець може вимагати зменшення ціни або розірвання договору, якщо продавець негайно і без необґрунтованих незручностей для покупця не замінить або не відремонтує товар так, щоб він став відповідати умовам договору.
- Обмеження, встановлене в попередньому абзаці, не застосовується, якщо товар вже був замінений або відремонтований продавцем або якщо продавець не виконав свій обов'язок замінити або відремонтувати товар на вимогу споживача, зокрема, якщо невідповідність товару договору є настільки істотною, що ремонт або заміна є неможливими.
- Знижена ціна повинна бути в такій пропорції до договірній ціни, в якій вартість товару, що не відповідає вимогам, залишається до вартості товару, що відповідає вимогам.
- Процедура розгляду скарги продавцем не обмежує:
- право на безоплатну правову допомогу;
- доступ до позасудових процедур оскарження та відшкодування.
Якщо продавець не приймає скаргу споживача, а споживач не погоджується з рішенням продавця, сповивач має право звернутися до суду.
Продавець повідомляє, що на рівні ЄС існує можливість позасудового врегулювання спорів щодо договірних зобов'язань, які випливають з договорів купівлі-продажу в Інтернеті, укладених між споживачами і продавцем, за допомогою Платформи ОВС, яка є точкою доступу для споживачів і продавця, які бажають врегулювати спори в позасудовому порядку, на яку поширюється дія Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 524/2013 від 21 травня 2013 року. Платформа ОВС, що функціонує за адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr, є інтерактивним веб-сайтом, доступ до якого можна отримати в електронному вигляді та безкоштовно всіма офіційними мовами інституцій ЄС.
Повернення товару, реалізація права на відмову від товару
- З урахуванням винятків, зазначених у абзаці 12 § 8, покупець має право відмовитися від дистанційного договору в строки, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів», без пояснення причин і без понесення будь-яких витрат, крім тих, що передбачені в абзаці 11 § 8.
- Строк відмови від товару, зазначений у § 8 (1), спливає через чотирнадцять днів, які відраховуються від дня, коли покупець фактично отримав товар.
- Покупець зобов’язаний повідомити продавця до закінчення періоду відмови від договору про своє рішення відмовитися від договору. Покупець це може зробити:
- використовувати стандартну форму відкликання, наведену в Додатку 2; або
- зробити будь-яку іншу недвозначну заяву про своє рішення вийти зі складу учасників.
- Період відкликання, зазначений у § 8 (2), вважається дотриманим, якщо покупець фактично зробив заяву про здійснення права на відкликання до закінчення цього періоду в будь-якій формі, передбаченій цими Правилами.
- Тягар доведення здійснення права на відкликання відповідно до положень цієї статті покладається на покупця.
- Продавець зобов'язаний відшкодувати загальну ціну товару без невиправданої затримки і в будь-якому випадку не пізніше чотирнадцяти днів з дня, коли продавець був поінформований про рішення покупця відмовитися від виконання договору. Повернення коштів здійснюється продавцем за допомогою тих самих платіжних засобів, які використовував покупець, якщо тільки покупець прямо не погодився на інший спосіб повернення коштів, який не спричиняє для нього жодних витрат.
- Покупець повинен повернути товар або передати його уповноваженій продавцем особі на його отримання, без невиправданої затримки і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли він повідомив продавцю про своє рішення відмовитися від договору. Цей строк вважається дотриманим, якщо покупець повертає товар до закінчення чотирнадцятиденного строку.
- Товар, що підлягає поверненню, повинен бути в незмінному стані, якщо тільки зміни не були необхідні в межах належного огляду товару. Покупець несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості товару, що виникло внаслідок використання товару понад міру, необхідну для встановлення характеру, властивостей і функціонування товару. Покупець несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості товару, яке виникло з дня, коли він фактично отримав товар, або з дня, коли третя особа, крім перевізника і вказана покупцем фактично отримала товар, і яке викликане поводженням з товаром, відмінним від того, яке є необхідним для встановлення природи, характеристик або функціонування товару.
- Покупець несе тільки прямі витрати, пов'язані з поверненням товару. Товари, пропоновані до продажу в Інтернет-магазині 8a.ua, з огляду на їх характер, можна просто відправити поштою; вартість повернення може бути оцінена покупцем на основі прейскуранта на послуги, що надаються кур’єрською службою.
- Адресу повернення пакунка з товаром, що повертається, ви знайдете за цим посиланням: https://8a.ua/return/create
- Покупець не може розірвати договір в односторонньому порядку у випадках, встановлених діючим законодавством України, зокрема в наступних ситуаціях:
- за надання послуг, коли продавець надав послугу в повному обсязі за прямою згодою покупця, який був проінформований до надання послуги продавцем про те, що він втратить своє право на відмову від послуги після того, як продавець надав послугу,
- в яких об'єктом виконання є неперероблена річ, виготовлена за специфікацією (замовленням) покупця чи для задоволення його або її індивідуальних потреб,
- коли об'єктом замовлення є предмет, який швидко псується або має короткий термін зберігання,
- коли об'єктом замовлення є товар, що постачається в герметичній упаковці, яка не може бути повернута після відкриття з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки,
- в яких предметом замовлення є звукові або візуальні записи чи комп'ютерні програми, що постачаються в запечатаній упаковці, якщо упаковка відкривається після доставки,
- на постачання газет, періодичних видань або журналів, за винятком договору передплати.
- Без шкоди для передбаченого законом права на відмову від товару, про яке йдеться в § 8 (1) - (12), продавець добровільно пропонує покупцю право на повернення товару протягом 30 днів з моменту його отримання. Термін вважається дотриманим, якщо покупець поверне товар разом із заявою про реалізацію права на відмову від товару до закінчення 30-денного терміну. Обов'язковою умовою для здійснення добровільного права на повернення (після закінчення встановленого законом 14-денного терміну) є те, що покупець не використовував товар і відправляє товар у повній комплектації, в оригінальному і непошкодженому стані, без забруднень або пошкоджень і в оригінальній упаковці (якщо така є). Добровільне право на повернення жодним чином не обмежує передбачене законом право на відмову від товару, яке залишається незмінним. До закінчення встановленого законом права на відкликання застосовуються лише встановлені законом умови, пов'язані з цим правом. Добровільне право на повернення не поширюється на подарункові картки 8a.ua або на дистанційні договори у випадках, зазначених у § 8 абзац 12.
- Поверненню не підлягають товари належної якості, визначені у додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»». Повний перелік товарів, які не підлягають поверненню, можна знайти тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
Розміщення та обмін думками в сервісі інтернет-магазину 8a.ua
- Постачальник послуг дозволяє в рамках послуг, що надаються в електронному вигляді, розміщувати відгуки про товари, доступні в комерційній пропозиції Інтернет-магазину 8a.ua.
- Розміщення відгуку є добровільним і означає згоду одержувача на вільний доступ до змісту відгуку інших одержувачів, які відвідують інтернет-магазин 8a.ua, а також постачальника послуг. Відгуки публікуються на веб-сайті постачальника послуг поруч з описами товарів, до яких вони відносяться, протягом 7 днів з моменту їх розміщення, на необмежений період часу.
- Постачальник послуг гарантує, що зміст розміщених думок буде належним чином перевірений на відповідність правилам.
- Опубліковані думки не повинні містити, зокрема, протиправного змісту:
- порушувати будь-які права третіх осіб (у тому числі юридичних),
- розпалювання ненависті або насильства,
- образливі, такі, що суперечать закону, пристойності та соціальним нормам,
- які суперечать інтересам Постачальника послуг (недобросовісна конкуренція).
- Постачальник послуг залишає за собою право не публікувати повністю або частково думку, якщо її зміст може порушувати ці Правила або чинне законодавство.
Порядок оскарження послуг, що надаються в електронному вигляді
- Постачальник послуг заявляє, що він докладатиме зусиль для забезпечення повністю коректної та безпечної роботи Інтернет-магазину 8a.ua та послуг, що надаються в електронному вигляді.
- Інформацію про порушення, несправності або перебої в обслуговуванні клієнт може повідомляти на власний розсуд:
- шляхом надсилання або особистого вручення повідомлення на поштову адресу зареєстрованого офісу або приміщення продавця,
- надіславши повідомлення на електронну адресу,
- усно до протоколу в приміщенні трейдера.
- Одержувач може надати будь-яке інше недвозначне повідомлення на довготривалому носії із зазначенням щонайменше
- ім'я та адресу скаржника,
- ідентифікувати виявлену невідповідність, наскільки це відповідає типу невідповідності та даті її виявлення,
- дата подання скарги,
- підпис скаржника.
- Якщо одержувач послуги надсилає повідомлення електронною поштою, в якому вказує згоду на обробку трейдером адреси електронної пошти повідомлювача.
- Постачальник послуг зобов'язується усувати будь-які недоліки, про які повідомляють користувачі послуг, протягом розумного періоду часу.
Інформація про GDPR
- Відповідно до статті 13 Регламенту (ЄС) 2016/678 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільний рух таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Офіційний вісник ЄС.L 2016 № 119), (далі - " GDPR "), Продавець інформує, що Розпорядником персональних даних є: Snap Outdoor Sp. z o. o. з місцезнаходженням в Глівіце 44-141, вул. Бойковська 92С, Польща, NIP 648-275-38-00, REGON 241948347, контактні дані: +48 32 706 14 10; адреса електронної пошти: [email protected].
- 2. Політика конфіденційності та безпеки доступна за посиланням https://8a.ua/politika-konfidentsiynosti Політика щодо файлів cookie доступна за посиланням: https://8a.ua/politika-vikoristannya-fayliv-cookie Положення GDPR доступні за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-16#Text Контакти Департаменту у сфері захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини: [email protected] (виключно для електронних звернень та адвокатських запитів) [email protected] (виключно для подання запитів на інформацію).
Прикінцеві положення
- Правила є публічною офертою інтернет магазину 8а.ua укласти зі споживачем (покупцем) договір купівлі-продажу Товару дистанційним способом, тобто через вебсайт 8a.ua. Інформація про Товари, розміщені на веб-сайті інтернет магазину, для покупців є пропозицією укладення договору купівлі-продажу щодо вибраних Товарів.
- Продавець не несе відповідальності за блокування адміністраторами поштових серверів передачі повідомлень на адресу електронної пошти, вказану покупцем, або за видалення і блокування електронних листів програмним забезпеченням, встановленим на комп'ютері, яким користується покупець.
- У питаннях, не врегульованих Правилами, застосовуються положення діючого законодавства України, зокрема Цивільного кодексу України, а також положення Закону України «Про захист прав споживачів»
- Правила та положення доступні безкоштовно, в будь-який час, за допомогою посилання для активації на домашній сторінці Інтернет-магазину 8a.ua (https://8a.ua/pravila) та в кошику замовлень (перед укладенням договору). Його можна роздрукувати або зберегти у вигляді файлу
- Продавець залишає за собою право змінювати умови Правил, але такі зміни не впливають на права осіб, які оформили замовлення або уклали договори (купівлі-продажу / електронних послуг) до таких змін.